Kalmthout

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2018 hebben we de ambitie om met de PVDA minstens één verkozene te behalen in Kalmthout. We willen geen gerommel in de neoliberale marge, maar een grondige wijziging van het gemeentelijk beleid. Een gemeente op mensenmaat, niet op centenmaat. We kiezen partij voor een gemeente die niet palavert over betaalbaar wonen, maar er ook echt een punt van maakt.

We kiezen partij voor een gemeente die de gewone Kalmthoutenaar centraal stelt, en niet de projectontwikkelaars en vastgoedspeculanten. We kiezen partij voor een gemeente waar armoede geen kans meer krijgt. We kiezen partij voor een gemeente waar niemand gezondheidszorg moet uitstellen om financiële redenen, mét wijkgezondheidscentra die laagdrempelig en gratis zijn. We kiezen partij voor een gemeente die zorgt voor haar oudere bewoners, met betaalbare en kwalitatieve opvang, zowel in het rusthuis als in ouderenwoningen op maat.

Als je samen met ons daarin verandering wil brengen, stem dan in oktober op de PVDA.

Diane Janssen, lijsttrekker PVDA Kalmthout

Volg ons op Facebook