Nieuwjaarsreceptie Klein-Brabant

We nodigen je graag uit om samen met de PVDA het nieuwe jaar feestelijk in te zetten.
Met een hapje en een drankje toosten we op het succes van de afgelopen gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen. We heffen ook het glas op een nieuw succes op 26 mei 2019.
Ontmoet onze nationale voorzitter Peter Mertens
Luister naar onze nieuwjaarsboodschap

Nodig gerust familie, vrienden en kennissen uit om mee te komen. Laat ons weten met hoeveel personen je komt. Dit om het nodige te kunnen voorzien. Inschrijven kan per mail op wim.goiris1973@gmail.com of stefspiessens@outlook.com of sms naar 0473 22 07 50 of 0473 82 60 63, of klik hieronder op de knop.

Je bent ook van harte uitgenodigd op onze nationale Nieuwjaarsreceptie in Antwerpen op vrijdag 18 januari vanaf 18 u. in het Zuiderpershuis, Waalsekaai 14, 2000 Antwerpen.

WANNEER
24 januari 2019 om 20u00 - 23u00
WAAR
Fortcafé ‘De Batterie’
Fortbaan 2
Puurs 2870
Google map en route
Wim Goiris · · 0473 22 07 50
4 deelnemers
Walter Ivens

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Walter Ivens
    neemt met 1 personen deel 2019-01-12 15:07:21 +0100